El passat dia 25 de setembre, les escoles Mare de Déu dels Àngels (MDA), Jesús, Maria i Josep (Manyanet-Sant Andreu), Bon Pastor (FEP) i Sagrada Família (SAFA) ens vam aplegar a la parròquia de Sant Andreu, per a celebrar l'inici de curs i presentar els nostres lemes.
Lemes:
- MDA: Encén l'espurna
- JMJ: Alça la mirada
- Bon Pastor: Creu en tu i creixem plegats
- SAFA: Tot fent camí
Una celebració religiosa dirigida per Mn. Toni Román, per a escoltar la Paraula de Déu i encoratjar-nos a mirar i viure amb il·lusió el nou curs, que, justament és el final de l'etapa de Primària.
Després de la celebració religiosa, vam esmorzar tots plegats i vam estar compartint uns punts de llibre on hi havia un missatge per a animar al company/a. Aquest missatge l'havien fet prèviament durant els primers dies de classe i havien d'escriure de quina manera podríem (individualment) animar a un noi/a que no coneixem o que coneixem molt poc.
Aquests alumnes ja es van trobar a la primavera, en la celebració de la Pasqua i fa dos cursos, a l'acte per la Pau (DENIP). És a dir, son un grup d'alumnes, que durant tres cursos, han estat connectats i s'han relacionat. Això ens motiva a tots, perquè formem xarxa entre escoles cristianes i creem lligams.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada